[vpsFree.cz: community-list] nftables

Stepan Liska stepan at comlinks.cz
Mon Mar 8 12:51:18 CET 2021

Dne 08. 03. 21 v 11:29 Pavel Snajdr napsal(a):

> Ted to zatim je poloautomaticky proces, ktery musi zadat nekdo s admin
> opravnenim do vpsAdminu, tj. migrace probiha koordinovane domluvou
> pres RT/podporu.
>
> Na nejake automatizaci vyjimek pro cleny bez celkoveho admin opravneni
> k vpsAdmin pro nektere akce, teprv pracujeme - je to trochu security
> minove pole :D
>
> Takze zatim zustava postup "dohodnout se pres podporu".

Musím říct, že migrace přes podporu byla tak bezproblémová a rychlá, že
za stranu "uživatel" bych klidně zůstal bez automatizace ve vpsAdminu.
Jestli se tedy nebojíte zahlcení podpory, tak mi to přijde jako zbytečné
tuto jednorázovku do vpsAdminu dodělávat, zvlášť když to je "security
minové pole".

Š.