[vpsFree.cz: community-list] nftables

Ján Raška raskaj at gmail.com
Mon Mar 8 19:58:55 CET 2021

Potvrdzujem, u mna zalezitost asi 10min downtime, vsetko bezproblemove (predtym odskusane na playground). Nasledne som asi 30min zabil hranim sa s nfs mountom, lebo som samozrejme necital poriadne a nenahodil nfs-commons.

Po instalacii nfs-commons mount pekne bezi, akurat mi v systemctl svieti "Unit run-rpc_pipefs.mount has failed." Predpokladam ze sa to nainstalovalo s tym nfs-commons a problem je s tym ze nemam povoleny LXC nesting, ovsem ak nechcem prevadzkovat NFS server, potrebujem to, alebo to mozem masknut?

--
Ján Raška