[vpsFree.cz: community-list] nftables

Ján Raška raskaj at gmail.com
Mon Mar 8 10:36:57 CET 2021

Na OpenVZ bezim z jednoducheho dovodu, posledne 2 roky bol proste boj o cas, nestihal som nic a len tak to prehodit bez nejakeho testovania som nechcel a veci na VPS sa pre mna bohuzial stali druhotnou zalezitostou, primarne ma zivil iny job. To sa ovsem zmenilo posledne 2 tyzdne, lebo situacia so sefom-narcisom sa vyhrotila natolko ze som s tym prastil a dal okamzitu vypoved (sa mu vypomstili kontrakty bez vypovednej lehoty ktore si presadil :)) ), a nakolko mam zrazu casu dost tak som sa do toho pustil, spravil si playground kde testujem upgrade na Debian 10 a v plane je aj migracia na vpsAdminOS, len som to zrejme zacal v nespravnom poradi :)

Spytam sa teda rovno tuna, migraciu si viem vyklikat sam cez vpsAdmin-a, alebo je nutne o to ziadat na podpore? Ako dlho cca ta migracia trva?

--
Ján Raška