[vpsFree.cz: community-list] nftables

Jirka Bourek vpsfree-list at keroub.cz
Mon Mar 8 10:20:59 CET 2021

Ono už je to v produkčním nasazení? Já myslel, že je to pořád ve vývoji.
Ostatně nějak si matně vzpomínám, že v plánu bylo, že jednoho krásného
dne to přepnete všem - to už neplatí nebo to nikdy v plánu nebylo?

Jinak k původnímu dotazu - nftables vás nemusí trápit, protože první, s
čím se při upgrade na Buster setkáte, je chybové hlášení od instalátoru
libc, že s takhle starým kernelem nefunguje a že máte nejdřív udělat
upgrade kernelu