[vpsFree.cz: community-list] nftables

Stepan Liska stepan at comlinks.cz
Mon Mar 8 12:44:32 CET 2021

Ahoj,

Snajpo, díky za skvělou zprávu. Když jsem začínal s vpsFree, tak jsem
učinil rozhodnutí, že hlavní server bude v Brně a záložní v Praze (jako
že teroristi zaútočí spíš na Master v Praze než v Brně :-) ) Takže
vpsAdminOS v Brně je pro mě skvělá zpráva. Kdybyste potřebovali něco v
průběhu migrace otestovat, dejte vědět.

Díky moc!
Štěpán.

**