[vpsFree.cz: community-list] RHEL na VPSfree?

petr.bolf at taborpolana.cz petr.bolf at taborpolana.cz
Thu Feb 4 11:56:04 CET 2021

zdravím,

nechci Vám rušit krásný flame, ale není to zbytečné plýtvání energie?
Proč na komunitní službě založené na open source věnovat vůbec čas a
úsílí tomu, aby se do souladu dostal produkt komerční firmy.

Nebylo by lepší věnovat se důležitějším věcem? RHEL si přece mohu
pořídit na jakémkoliv komerčním vps, kde si ty právnické věci pořeší a
je to.

Kdyby takováto výživná debata proběhla třeba na téma vylepšení
dokumentace, nastavení, nebo jak na vpsfree provozovat decentralizovanou
komunikační platformu byl bych mnohem štastnějším členem.

Jak prosté.

děkuji

Petr Bolf