[vpsFree.cz: community-list] RHEL na VPSfree?

Petr Balazi petr.balazi at skamanet.cz
Thu Feb 4 12:25:51 CET 2021

Pěkný den,

souhlasím, že toto téma začíná být názorově zmapované a další
prodlužování bude opakování už řečeného.

ALE, hranice mezi komunitním a komerčním je často nezřetelná a taková
diskuse jako tady proběhla je podle mého názoru velmi důležitá. Taková
diskuse právě utváří tu hranici. Když komerce tvrdí, že dělá něco
nekomerčního/komunitního, ještě to tak opravdu nemusí být. To že CZ
komunita je zaměstnanecky ovlivněná RH je taky dost zajímavá příměs do
obecného názoru komunity. A to že existují lidi (jako Snajpa), kteří se
na tu samou situaci dívají z jiného úhlu a ještě k tomu to dokáží dobře
věcně popsat je signál, že věci možná nejsou, jak se na první pohled
zdají. A to stojí za diskusi.

Takže za mě moc díky za tuhle diskusi a argumentaci, která mě osobně
obohatila.

Petr Baláži