[vpsFree.cz: community-list] RHEL na VPSfree?

Pavel Slama dantuin at seznam.cz
Thu Feb 4 11:10:04 CET 2021

On 2/4/21 10:57 AM, Jirka Bourek wrote:

> No to není - pořád nevíme, jestli je trademark v GPL zdrojácích
> efektivně GPL. Ale jak jsem psal už na začátku, nemám pocit, že to
> tady vyřešíme. :-)

To kazdopadne nevyresime :) Ja jenom poznamenal, ze pokud by se na
trademark ve zdrojacich vztahovala GPL, tak trademarky ztraci smysl jako
takovy se vsema dusledkama (tzn. je legitimni duvod to oddelovat).

> Neberte to jako ad-hominem, ale je to právní názor od JUDR. Pavel
> Slama, který ručí za to, že ponese náklady, když RH nebude s tímto
> názorem souhlasit a rozhodne se vpsfree žalovat?
>
> Protože - souhlasím - zakázat členům spolku pro ostatní členy vytvořit
> template pro RHEL kvůli vymezování se proti korporátu by asi nebylo
> moc košer. Ale na druhou stranu nechtít riskovat žalobu je legitimní
> důvod.

Ja nikde nedeklaroval ze za to rucim. Dokonce si myslim ze je na tomhle
vykladu obecna shoda, jen nejsou zrejmy vsechny duvody proc to tak je a
dusledky jinyho pristupu - o tom byla moje reakce.

Na druhou stranu spolek nikde nesliboval ze bude k dispozici vsechno co
existuje, takze to nema co delat se "zakazem". Spis presne jak pisete -
pripada me ze vymezovani se proti korporatu je hlavni argument. Pokud by
nebyl a byl by naopak zajem to nejak resit - RH si o spolupraci presne
na tomhle aktivne rika a pokud bude v mych silach tomu nejak pomoct, tak
to udelam. Tot vse.

/p