[vpsFree.cz: community-list] RHEL na VPSfree?

Jirka Bourek vpsfree-list at keroub.cz
Thu Feb 4 10:57:35 CET 2021

On 04. 02. 21 10:30, Pavel Slama wrote:
> problem s trademarkem je teda predpokladam vyresenej

No to není - pořád nevíme, jestli je trademark v GPL zdrojácích
efektivně GPL. Ale jak jsem psal už na začátku, nemám pocit, že to tady
vyřešíme. :-)

> Distribuovat to muzes, jen se to uz nesmi tvarit jako od RH.

Neberte to jako ad-hominem, ale je to právní názor od JUDR. Pavel Slama,
který ručí za to, že ponese náklady, když RH nebude s tímto názorem
souhlasit a rozhodne se vpsfree žalovat?

Protože - souhlasím - zakázat členům spolku pro ostatní členy vytvořit
template pro RHEL kvůli vymezování se proti korporátu by asi nebylo moc
košer. Ale na druhou stranu nechtít riskovat žalobu je legitimní důvod.