[vpsFree.cz: community-list] RHEL na VPSfree?

Pavel Slama dantuin at seznam.cz
Thu Feb 4 10:30:15 CET 2021

problem s trademarkem je teda predpokladam vyresenej

v tomhle pripade to neni uplne tak ze by korporace oficialne deklarovala
support, spis se tak nejak predpokladalo ze to bude jako vzdycky, nekdo
to dal na centos wiki jako vzdycky a pak uz se to blbe bere zpatky

ja kvuli tomuhle zrovna problem s rhelem nemam, duveru at si kazdej
rozmysli sam, to ja nemam ambice menit

/p