[vpsFree.cz: community-list] RHEL na VPSfree?

Vašek Kratochvíl vencour at gmail.com
Wed Feb 3 13:37:36 CET 2021

Ahoj všem,

děkuju za výrazný příspěvek do diskuse.

Pokud je RHEL spíše pro byznys nasazení, tak tam se hledí na něco jiného
než rovná záda a dřívější sliby. A cykly evoluce v IT jsou asi výrzně
kratší, než délka našich životů.

Co se během účetního období korporaci vyplatí, to se zpravidla dělá. To
je manažerská odvaha a rozvaha.

Mně se nelíbí, co Red Hat dělá, ale je to jeho právo. Sám dělám to, aby
i Red Hat řekl, že i to je moje právo. A tak se mu vyhýbám. Zatím to
ještě jde.

(Tohle je možná lepší probírat v blogu?)

S pozdravem

Vencour