[vpsFree.cz: community-list] RHEL na VPSfree?

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Wed Feb 3 12:53:41 CET 2021

> Konkretne reci o mlcici komunite (coz jsem uvedl uz v puvodnim mailu)
> jsou prokazatelna lez.
>
> PM

Oh, pardon. Ted se komunita teda ozvala na Redditu, predtim na
Slashdotu, predtim na mailing listech. Vsechno bylo spinnute a zahrano
do outu, po vsech tech krocich se Red Hat tesi nezpochybnitelnym
statusem velkeho podporovatele open-source a svobodneho software vubec.

Prijde mi to podobne, jako kdyz se lidi desive bouri proti soucasnym
vladnim prehmatum - hlavne na Twitteru a na Facebooku.

Pocita se to, jako ze se komunita ozvala? A jaky to ma dopad, krom toho,
ze to par lidi v te firme rozesmeje?

No mozna to nekomu staci, ale ja to tak rozhodne nevnimam. Podle mne by
si zaslouzili bojkot az do vymreni... oproti tomu tu obecnou reakci
vnimam spis jako nadsena ocekavani unora, kdy uz konecne to licencovani
spusti...

To, co sis precetl, neni nejake nezpochybnitelne oficialni stanovisko,
za kterym "stoji cele vedeni vpsFree", nebo tak neco - to je muj osobni
nazor, kterym chci vykopnout diskuzi, jestli takovou vec opravdu chceme
podporovat.

Pokud skoncim v totalni mensine, ze vsem prijde, ze je to OK a RHEL by
na vpsFree rozhodne  mel byt dostupny mezi zakladnimi sablonami, tak ho
tam dame, jak jsem rikal, workaround na tu nemoznost redistribuce
vymyslet pujde.

Zatim to spis vypada, ze jim za to lidi tleskaji, nejakou
zaznamenatelnejsi obrannou reakci komunity jsem teda nepostrehl. Hejty
na Redditu fakt nepocitam.