[vpsFree.cz: community-list] vpsAdminOS - moduly pro FTP spojení

Kamil Kukura kamil.kukura at pentatri.cz
Mon Nov 23 08:37:55 CET 2020

Aha, tak já myslel, že v případě vpsAdminOS virtualizace (vps-ka dříve jela na openvz) nejsou moduly takhle přímo dostupné. Na svém systému vidím:

# ls -l /sbin/modprobe
lrwxrwxrwx 1 root root 9 May 18  2014 /sbin/modprobe -> /bin/true

Ale když si pustím Debian 9 na playgroundu, tak ty moduly normálně fungují. Takže sorry za zmatek, rozchodím si přístup k modulům také na produkční VPS.

--
Kamil
tel.: +420 910 128 153