[vpsFree.cz: community-list] vpsAdminOS - moduly pro FTP spojení

Wolf wolf at wolfsden.cz
Mon Nov 23 15:10:49 CET 2020

On 2020-11-23 08:37:55 +0100, Kamil Kukura wrote:
> Aha, tak já myslel, že v případě vpsAdminOS virtualizace (vps-ka dříve jela na openvz) nejsou moduly takhle přímo dostupné. Na svém systému vidím:
>
> # ls -l /sbin/modprobe
> lrwxrwxrwx 1 root root 9 May 18  2014 /sbin/modprobe -> /bin/true

Yop, modprobe neni. Takze loadnout novy modul nejde. Ale muzes pouzivat
ty, ktere ma nactene host (kde podle toho co psal Snajpa ten ktery ty
potrebuje nacteny je). A lsmod normalne funguje, takze muzes zjistit
seznam tech nactenych modulu.

Snad jsem se v tomhle vysvetleni nikde neseknul :)

W.

--
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.