[vpsFree.cz: community-list] vpsAdminOS - moduly pro FTP spojení

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Thu Nov 19 19:16:51 CET 2020

Zdar,

vim, ze tuhle odpoved asi nebudes mit rad, ale neni jednodussi to
zkusit, nez se ptat mailem v konfere 548mi lidi? :)

Priste to prosim radsi nejdriv zkus a ptej se, az kdyz neco konkretniho
nepojede ;)

[root at node1.stg.vpsfree.cz:~]# lsmod | grep conntrack
nf_conntrack_ftp       24576  0
nf_conntrack_netlink    49152  0
nfnetlink              16384  22
nft_compat,nf_conntrack_netlink,nf_tables,ip_set
xt_conntrack           16384  229
nf_conntrack          143360  11
xt_conntrack,nf_nat,nft_ct,xt_state,xt_nat,nf_conntrack_netlink,nf_conntrack_ftp,nft_masq,xt_MASQUERADE,ip_vs,xt_REDIRECT
nf_defrag_ipv6         24576  2 nf_conntrack,ip_vs
nf_defrag_ipv4         16384  1 nf_conntrack
libcrc32c              16384  4 nf_conntrack,nf_nat,libceph,sctp
x_tables               36864  34
ip6table_filter,xt_conntrack,ip6table_raw,iptable_filter,iptable_security,ip6t_rpfilter,nft_compat,xt_LOG,xt_multiport,xt_state,xt_tcpudp,xt_addrtype,xt_CHECKSUM,xt_nat,xt_ipvs,ip6t_rt,xt_set,xt_policy,ip6_tables,xt_u32,ipt_REJECT,ipt_rpfilter,xt_pkttype,iptable_raw,ip_tables,xt_limit,xt_hl,ip6table_mangle,ip6table_security,xt_MASQUERADE,ip6t_REJECT,iptable_mangle,xt_REDIRECT,xt_mark

Diky,

/snajpa