[vpsFree.cz: community-list] Backup řešení pro menší firmu

Pavel Hruška mrpear at mrpear.net
Thu Mar 19 08:57:04 CET 2020

Ahoj, kolik dat se bude vlastně zálohovat?

1) on site bych to řešil třeba tak, v že bych vzal jednu NAS, na kterou
bych zálohoval třeba přes iSCSI pomocí Windows Backup (teda pokud to běží
ne Windows Serveru) a tu NAS dál můžeš zálohovat na USB disk, které můžeš
točit klidně dva a máš tak i offline zálohu. To se dá použít tak do 4-5TB
záloh.

2) Online, co třeba Google Drive? Ale nevím, jestli je to kompatibilní s
tím, co jsi psal.

P.