[vpsFree.cz: community-list] Backup řešení pro menší firmu

Tomas Freedom to.man722 at gmail.com
Thu Mar 19 08:45:42 CET 2020

Zdravím,
nedaří se mi rozhodnout jak vyřešit backup "store".
Jádrem projektu je MS SQL, nic se nesmí ztratit nebo z toho budou pokuty.
(accounting)

Momentálně mám na stole dvě řešení:

- self-hosted na NASce (synology?)
- urBackup server na low-spec VPS s větším "file space" (1-2TB) - tahle
možnost mě přišla docela praktická, pokrývá to mnoho risků které má
jakékoliv jiné self-hosted solution, jenže po rychlém projití googlu se mi
nedaří něco v tomhle smyslu najít nebo se to cenově nevyplatí. Že bych se
blbě koukal?

Díky, a pěkný den

--
Tomáš Svoboda
*Freelancer | Fullstack Python | 730 694 169*