[vpsFree.cz: community-list] Python3 a underscore numeric literals 515

zd nex zdnexnet at gmail.com
Fri Mar 13 17:35:05 CET 2020

No, ok chápu že to můžu na několika místech zkontrolovat, ale jde o to, že
těch míst je dost a hlavně to právě je i konzole. Moc mi nejde do hlavy
proč i ten literal_eval to povoluje a ty funkce. Proč to není pouze v py
kódu bez uvozovek, ale je to i v řetězci. Když to někdo bude mít v kódu,
tak to pravděpodobně nebude řetězec. A jde o to, že toto nové chování bylo
přidáno ve verzi 3.6 > není to tam od začátku, pokud by to šlo vypnout v
těch funkcích, když je to řetězec, tak by mi to ani nevadilo, ale vlastně
to ani nejde změnit.

Ano, může to být i otázka na StackOverflow.