[vpsFree.cz: community-list] Python3 a underscore numeric literals 515

Lukáš Němec lu.nemec at gmail.com
Fri Mar 13 19:19:22 CET 2020

Ahoj,
Píšeš, že uživatel předá hodnotu „1_1“ která jde následně do literal_eval. Jsi si jistý že to je dobrý nápad? To je přeci totální díra do systému, kde může uživatel executnout libovolný kód. Jestli jste spoléhali na SyntaxError doteď, tak se divím že vás nikdo nehacknul jen for-fun.

Co je to za produkt, že potřebujete „literal_eval“ uživatelského vstupu? NIKDY, NIKDY by neměl být kód z unsafe zdroje předán takovéto funkci.

Lukáš