[vpsFree.cz: community-list] Python3 a underscore numeric literals 515

Vojtěch Oram flaiming at gmail.com
Fri Mar 13 17:13:27 CET 2020

Ahoj,
to je asi spíše otázka na StackOverflow než VPSFree community list.

Ale podle mě ty hodnoty z uživatelského vstupu budou vždycky stringy
(pokud to uživatel nevolá jako CLI), takže si to můžeš sám ošetřit, než
s tím budeš dál něco dělat. Zadání 1_1 a 11 by mělo být v pythonu 3
ekvivalentní.

Vojtěch Oram