[vpsFree.cz: community-list] Clenska schuze 28. 3. 2020

vlado at drgona.eu vlado at drgona.eu
Wed Mar 11 20:25:01 CET 2020

NextcloudTalk prevádzkujem na mojom domácom serveri, s mojim pripojením
100MBit/100MBit funguje super. Nemám skúsenosti s viacerými účastníkmi
(spolu sme hovorili maximálne traja), ale vie aj chat a Nextcloud vie aj
prihlasovanie cez LDAP, čo by mohlo byť tiež výhodou (doma LDAP
nevyužívam).

Vlado.

Dňa 2020-03-11 19:54 Jakub Fišer napísal(a):

Jakub Fišer
Linux | DevOps | Security
+420-603 797 487