[vpsFree.cz: community-list] Clenska schuze 28. 3. 2020

Jakub Fišer kuba at ufiseru.cz
Wed Mar 11 19:54:46 CET 2020

Nextcloud Talk funguje docela dobře a když se k tomu zprovozní nějakej signaling server, mohlo by to zvládnout bez problémů i nižší stovky účastníků.

Další varianta je Zoom (nebo RingCentral) - stači jeden člověk s licencí, funguje to i pod Linuxem (ale neni to OSS).

Videocall se dá udělat i na RocketChatu (a na Slacku), afaik to má stejnej base jako NC Talk (riot.im tušim), ale je to takový "out-of-the-box" a nemam ponětí, jak by si to poradilo s větším počtem účastníků.

Osobně bych se z principu chtěl vyhnout všemu Google-based.

 -miky

Jakub Fišer
Linux | DevOps | Security
+420-603 797 487