[vpsFree.cz: community-list] Clenska schuze 28. 3. 2020

TEST STACK rdpanek at gmail.com
Wed Mar 11 21:46:24 CET 2020

Ahoj, se Zoomem mam dobre zkusenosti, discord je taky v pohode (funguje pres web, lidi se pridaj jen do mistnosti). Jinak poradam testerskou konferenci a vzhledem k aktualnim udalostem ji presouvam do livestreamu (streamuji uz pomerne dlouhou dobu, tak zkusenosti i technika jsou) takze to lze tahnout pres YouTube a kdo ma co k tomu rici, tak se muze pripojit na discord nebo skype (zkousel jen obe varianty) a zvuk se nahraje na youtube z plochy.

DAN