[vpsFree.cz: community-list] Prejdeme na IPv6: IPv4 je mrtve

zd nex zdnexnet at gmail.com
Mon Jun 8 07:28:39 CEST 2020

Ještě zpět k ipv4/ipv6 místo proxy. Pokud by uživatelé chtěli řešit ipv6,
minimálně u sebe doma? Je nějaký vhodný postup jak si ověřit funkčnost a
dobrou? Tím netvrdím, že je to vhodné pro webové nasazení, ale např. pro
SSH je to dostatečné. Např. jsem zkoušel v několika sítích co mám přístup a
nikde mi nešlo se na vps připojit/ani ping.

Předpokládám, že pokud u ISP nepůjde IPV6, tak je to pravděpodobně
nereálné, že ano? (nebo je nutné udělat nějaké ty tunely?)
Zdenek

pá 5. 6. 2020 v 11:58 odesílatel Jirka Bourek <vpsfree-list at keroub.cz>