[vpsFree.cz: community-list] Stav vpsFree a další rozvoj

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Sun Sep 29 14:09:56 CEST 2019

Ahoj,

ze vsecho nejvic povazuju za odpoved, ze pouzivas Re: na nesouvisejici
vlakno, ktere je uz davno vyresene a menis tam subject, ceho si nemusi
vsimnout nikdo, kdo pouziva mail klienta, ktery radi veci podle vlakna
(cili my vsichni).

Opakovane furt dokola: na podporu se pise novym cistym mailem, re: na
cosi stareho dopadne presne takto :)

/snajpa