[vpsFree.cz: community-list] Stav vpsFree a další rozvoj

mochour at email.cz mochour at email.cz
Sat Sep 28 23:10:08 CEST 2019

Ahoj,

nevím jestli je to jen můj dojem, ale přijde mi, že úroveň podpory a
intenzita komunikace v rámci vpsFree nějak upadá.

Z mé osobní zkušenosti mám pocit, že to neznačí nic dobrého. K mému úsudku
mě vedou následující indicie:

- soustředíte se hlavně na vpsAdminOS a OpenVZ už není plně podporováno,

- finální zprovoznění vpsAdminOS se oddaluje,

- opakované výpadky způsobené ZFS a následná downgrade,

- reakce podpory a komunikace v rámci komunity se nestandardně prodlužuje.

Protože jsem dosud spokojený člen vpsFree, mám zájem aby moje spokojenost
pokračovala i nadále.

Věřte mi, že nedostatek informací pro "nezúčastněné" a nejistota může
způsobit tolik problémů, že je nebude možné jednoduše napravit.

Zlaté pravidlo Projektového řízení je "SHARE THE PAIN".

Pokud mám je paranoidní pocit, tak se omlouvám ... :-)