[vpsFree.cz: community-list] Forwarding z public IPv4 na privátní

Pavel Hruška mrpear at mrpear.net
Tue May 7 10:31:59 CEST 2019

Díky za reakci, začíná mi to být jasnější. Hlavně s tím příkladem OpenVPN.
Zatím to potřebuji na web (takže ano, nginx a proxy_pass) ale z principu
jsem chtěl vědět, jak to udělat i pro veřejné služby. Celkově to beru jako
možnost se něco i přiučit.

Ještě jednou díky,
P.

út 7. 5. 2019 v 10:20 odesílatel Richard Korinek <richard.korinek at gmail.com>