[vpsFree.cz: community-list] Forwarding z public IPv4 na privátní

Vaclav Kratochvil vencour at gmail.com
Tue May 7 10:46:19 CEST 2019

Rozhodující asi bude, zda má VPSka jeden interfejs pro vše nebo u privátní
LAN přibude další interfejs s tímto rozsahem (LAN). (A ano, default routa
musí být z rozsahu subnetu interfejsu)
Lze dělat různá zvěrstva, provádět source routing, policing podle TOS
apod., pokud je veřejný i privátní rozsah na jednom interfejsu, to by mohl
někdo od správců VPS doplnit, jak to na L2 funguje?
Sice je v KB něco napsané (
https://kb.vpsfree.cz/informace/internal_address_plan,
https://kb.vpsfree.cz/navody/server/gre), ale nevidím tam, co je
preferovaná varianta pro spojení 2 VPS instancí?

V.