[vpsFree.cz: community-list] Sirka pasma

Lukáš Jelínek - AIKEN lukas at aiken.cz
Thu Jul 18 00:24:44 CEST 2019

Ahoj,

jen pro srovnání - když je "nějaký problém" (myšleno třeba, že jim z
nějaké obskurní služby přijde zpráva, že je na webu běžícím na VPS link
směřující na web s malwarem apod.) na VPS u Wedosu, tak naprosto běžně
ihned odříznou VPS od sítě a ať si to zákazník vyřeší přes VNC. S tím,
že to po vyřešení opět připojí, což v reálu trvá několik hodin. Takže
reakce na abuse (i "abuse") může být velmi různá...

Lukáš