[vpsFree.cz: community-list] Sirka pasma

Michal Vašíček me at michalvasicek.cz
Thu Jul 18 00:39:01 CEST 2019

Vlastne jsem rad, ze se to od puvodniho tematu takhle zvrhlo, protoze na jednu stranu se smeju tomu, co v masteru vyvadi, na druhou stranu kvuli tomu brecim, a kdyz si ctu o tom odrezavani od wedosu, vzpominam na stareho ISP, co jsem mel doma, ktery jakmile mel clovek otevrenych moc spojeni, tak mu na 6 hodin zablokoval internet, odblokovani v 0, 6, 12, 18 hodin, driv to neslo. A behem blokace zobrazoval stranku, ze mam na pocitaci malware, takze pristup ala-master – neskodna aktivita nikomu neublizujici, nic neporusujici, ale byl za ni vyvijen natlak. Dik snajpo, ze mas tyhle saskarny ze strany masteru v pici, aspon se nemusim bat, kdyz budu na vps delat psi kusy (samozrejme ne ilegalni :))

Michal