[vpsFree.cz: community-list] Sirka pasma

Jiří Pucherna pucherna at reklalink.cz
Wed Jul 17 10:17:52 CEST 2019

Ahoj,

myslim ze tady jde hlavne o to ze ta "nelegalni aktivita" byla jen v
zasade banalni bezna situace typu zapomel jsem si heslo... To kdyby se
melo hlidat a proverovat proc jak a kdy tak ja ti nevim asi bych radsi
ten internet prestal pouzivat...

Jinak osobne souhlas s planem radsi posetrit a postavit se na vlastni
nohy v tomhle ohledu. Zatim nejake akutni problemy se siti za sebe nevidim.

Jirka