[vpsFree.cz: community-list] Sirka pasma

Jirka Bourek vpsfree-list at keroub.cz
Wed Jul 17 09:56:38 CEST 2019

Tady fakt nechápu, v čem je problém. Zjevně se shodneme na tom, že je
dobré si síť řešit a neškodit někomu venku - ono to mimo jiné znamená,
že ten škodič je buď nějaký bílý kůň, nebo člen s prohákovanou VPS, tedy
v obou případech někdo, kdo může zkoušet třeba získat data z ostatních
VPS. Tudíž mi fakt nevadí, když mě na to někdo upozorní.

Jinak jo rozesílat bordel ven je IMO skutečně ilegální. Nechce se mi
dohledávat všechny paragrafy, ale třeba §230 trestního zákoníku -
Neoprávněný přístup k počítačovému systému a nosiči informací - jsem si
dost jistý, že k tomu někde bude, že je to trestné i ve stádiu pokusu a
že je taky trestné v tom někomu pomáhat vlastní nedbalostí