[vpsFree.cz: community-list] Sirka pasma

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Wed Jul 17 10:24:30 CEST 2019

On 2019-07-17 09:56, Jirka Bourek wrote:
> [...]
> že ten škodič je buď nějaký bílý kůň, nebo člen s prohákovanou VPS,
> tedy v obou případech někdo, kdo může zkoušet třeba získat data z
> ostatních VPS. Tudíž mi fakt nevadí, když mě na to někdo upozorní.
>
> Jinak jo rozesílat bordel ven je IMO skutečně ilegální. Nechce se mi
> dohledávat všechny paragrafy, ale třeba §230 trestního zákoníku -
> Neoprávněný přístup k počítačovému systému a nosiči informací - jsem
> si dost jistý, že k tomu někde bude, že je to trestné i ve stádiu
> pokusu a že je taky trestné v tom někomu pomáhat vlastní nedbalostí

Takze podle tebe je neopravnenym pristupem poslat par paketu na Tvuj
stroj, ktery sis sam nechal bezet na verejnych adresach? Nenech se
vysmat hned z prvni, takhle naivnim argumentem to vyargumentovat nepujde
;)

Jde napriklad o to, ze tyhle zmeny, kdy zacali po jejich nazyvat veci
ilegalnimi a podobne, s nami zkonzultovali jen stylem "tady je PDF, co
budete muset dodrzovat", ne ze bychom nekde souhlasili s tim, ze nam
muzou jakkoliv zasahnout do trafficu.

Ono je strasne vtipny, kdyz po mne nekdo chce takovyhle kraviny, jako
reseni 1 az 10ti neuspesnych pokusu na nejaky system, ale pak neni
schopny mit nastavene a funkcni davno dohodnute RTBH, kterym se zamezuje
opravdovym svinarnam, ktere zpusobuji realne skody, tj. hlavne
nedostupnost.

Ale hlavne se mi strasne, fakt strasne moc nelibi, aby se nekdo hrabal
tak moc v tom, co nam kde jede, aby se prave resily s takhle vaznymi
formulacemi prave veci typu jeden, dva, tri pokusy o spatne prihlaseni.
Nebo 8 spatnych pokusu. No a co jako furt?

Desitky Mbit od nejakyho bota si vsimneme sami, to je vec, co ma cenu
resit.

Ale abychom si hrali porad na policajta?

K cemu mame stahovat trenky a mit v nich nadelano davno, davno pred
cilem?

Kde je nejaky soud, aby rozhodl, co je ilegalni?

Proste, WTF tenhle pristup, WTF.

To je prave presne to, budeme se tvarit jasne samozrejme, jak se na tom
mistni "komunita" shodla, ze jde policajtovat Internety - a pak pisou
takovy kraviny, kteryma akorat zpusobuji, ze v kosi konci ty abuses
vsechny.

Nastesti nejakym omezovanim trafficu jen vyhrozuji, realne nam zatim do
trafficu, pokud vim, nesahli.

Ale v momente, kdy se to stane, prijemny nebudu; myslim, ze jsou na to
chlapci pripraveni a muj nazor na jejich slovicko "ilegalni" znaji.

Nastesti s pribyvajicim casem, kdy mne tohle stve, se pomalu blizime k
vlastnim linkam s upstream poskytovali tak velkymi, ze ti 100% nejake
takove abuses hazou do kose.

Nemaji potrebu se libit nejakym Filipum a podobnym. Ja taky ne.

/snajpa