[vpsFree.cz: community-list] Slackware 14.2 Úprava šablony jak?

vudiq vudiq at vps.vudiq.sk
Mon Feb 25 19:28:06 CET 2019

Ahoj,

snad nenapisem hluposti, ale postup by mal byt:

1) Vytvorit ucet na GitHub (+ pridat si nejaky auth token, napr. ssh
   public klucik - jednoduchsie clone aj push)

2) Forknut repositar (predpokladam [1]) - klik na "Fork"

3) Clone vlastneho forku na local:
   $ git clone <url_tvojho_forked_repository>
   url moze byt https://github.com/<handle>/repository alebo
   git at github.com:<handle>/<repository>
   url ti vies skopirovat priamo z GitHub, ked mas nacitany tvoj fork,
   je tam tlacidlo "Clone or download" a tam si vyberies typ url, ktore
   chces (https alebo ssh).

4) Optional: Vytvorenie novej vetvy, kde spravis zmeny:
   $ git checkout -b <nazov_vetvy>

5) Spravit upravy

6) Vytvorit "commit" so zmenami
   $ git commit -a -m "<commit_message>"

7) Odoslat zmeny na GitHub (ak si nerobil novu vetvu/branch, tak
   namiesto <nazov_vetvy> daj master):
   $ git push origin <nazov_vetvy>

Potom na GitHube spravis Pull Request (= niekde sa tomu hovori aj merge
request) - ked si otvoris svoj fork alebo upstream repo, tak by ti to
malo ponuknut automaticky, pripadne chod na [2] a tam klikni na "compare
across forks":
base repository = vpsfreecz/build-vpsfree-templates
base = master
head repository = <handle>/build-vpsfree-templates
compare = <nazov_vetvy> (alebo master, podla toho, kam si zapisal
upravy)

Zobrazi sa Ti "patch" (Tvoje zmeny) a kliknutim na "Create pull request"
zacnes ziadost o merge do master. Tu popis co menis, preco to menis, co
to ma spravit atd.

S GitHubom / vobec revision control robim len kratko, ale v skratke
takto by si sa mal dopracovat k upsesnemu vytvoreniu PR.

Ozaj, <handle> je vlastne Tvoje GitHub username.

Pevne verim, ze ak som na nieco zabudol/uviedol nespravne, kompetentni
ma opravia ;-)

Tomas

Links:
[1] https://github.com/vpsfreecz/build-vpsfree-templates