[vpsFree.cz: community-list] Slackware 14.2 Úprava šablony jak?

Jack Hokus jack.hokus at gmail.com
Mon Feb 25 09:30:31 CET 2019

Ahoj,

mám testovací server na Slackware 14.2 a zjistil jsem že v šabloně chybějí
některé balíčky. Problém se týká apache

Když jsem ho po instalaci spustil, dostal jsem tuto chybovou hlášku:

root at Slackware:/etc/rc.d# httpd
httpd: error while loading shared libraries: libaprutil-1.so.0: cannot
open shared object file: No such file or directory

Po nějakém tom hledání jsem zjistil, že chybějí tyto balíčky:

libsqlite3.so.0 => not found
libicui18n.so.56 => not found
libicuuc.so.56 => not found
libicudata.so.56 => not found
libsasl2.so.3 => not found
libapr-1.so.0 => not found
libsqlite3.so.0 => not found
libicui18n.so.56 => not found
libicuuc.so.56 => not found
libicudata.so.56 => not found
libsasl2.so.3 => not found
libapr-1.so.0 => not found
libsasl2.so.3 => not found

Rád bych je tam zkusil doplnit, ale umím zacházet s GitHubem. Mohl by mi
někdo poradit jak to udělat? Dovolím si odhadnout, že se musím
zaregistrovat, potom stáhnout  na lokál kopii toho skriptu a doplnit do něj
ty balíčky, je to tak?

Děkuji
Petr