[vpsFree.cz: community-list] vpsadminos a alpine 3.9

Jakub Skokan jakub.skokan at vpsfree.cz
Tue Feb 26 09:19:14 CET 2019

On 2/24/19 12:28 AM, Wolf wrote:
> chtel jsem dneska po schuzi zkusit vpsadminos kdyz mame tedy staging,
> chtel jsem udelat novy alpine 3.9 container, ale bohuzel je supported
> jenom alpine 3.6 .. 3.8. Chtel jsem na to nekde udelat pull request,
> protoze predpokladam, ze by to nemelo byt slozite, ale nenasel jsem kde.
>
> Podle https://kb.vpsfree.cz/navody/vps/vpsadminos jsem nasel
> https://github.com/vpsfreecz/build-vpsfree-templates/tree/vpsadminos/templates
> ale tam je jenom alpine 3.8, 3.6 a 3.7 chybi, takze jsem asi nasel
> spatne.
>
> Mohl by mne nekdo popostrcit?

> [...]

Byl jsi na správném místě. Staré verze jsem smazal, protože se iirc od
3.8 v openrc změnily skripty na připojování cgroup [1] a bylo zbytečné
řešit i ty starší verze. 3.9 už jsme tam přidali [2], dík za upozornění :)

[1]
https://github.com/vpsfreecz/build-vpsfree-templates/commit/d7358ca78e449524036a247318a39c59f7b4090f

[2] https://github.com/vpsfreecz/build-vpsfree-templates/pull/35

Jakub