[vpsFree.cz: community-list] OpenVPN config

Lukáš Němec lu.nemec at gmail.com
Thu Feb 21 16:41:55 CET 2019

Ahoj,

díky za odpovědi, zkusil jsem co jste psali, a stále nefunguje. Připojím se OK, ale ping 8.8.8.8 píše no route to host, nebo timeoutuje.
IPv4 forwarding jsem zapl, a přidal nat dle wiki, ale tahle část se mi nějak nezdá, když se snažím vylistovat pravidla v POSTROUTING, píše mi iptables že takový chain nezná. To nechápu.

root at nemec /etc/openvpn # ip addr show dev venet0:0 scope global
2: venet0: <BROADCAST,POINTOPOINT,NOARP,UP,LOWER_UP> mtu 1500 qdisc noqueue state UNKNOWN
    link/void
    inet 37.205.10.108/32 brd 37.205.10.108 scope global venet0:0
    inet6 2a01:430:17:1::ffff:71/128 scope global
       valid_lft forever preferred_lft forever
root at nemec /etc/openvpn # iptables -t nat -A POSTROUTING  -o venet0 -j SNAT --to 37.205.10.108
root at nemec /etc/openvpn # iptables -L POSTROUTING
iptables: No chain/target/match by that name.

Můj server config:
mode server
tls-server
port 1194
proto tcp-server
dev tap1
client-config-dir ccd
tun-mtu 1500

ca /etc/openvpn/easy-rsa/keys/ca.crt
cert /etc/openvpn/easy-rsa/keys/nemec.crt
key /etc/openvpn/easy-rsa/keys/nemec.key
dh /etc/openvpn/easy-rsa/keys/dh2048.pem

topology subnet
server 172.16.123.0 255.255.255.0
push "redirect-gateway def1 bypass-dhcp"
push "dhcp-option DNS 8.8.8.8"

ifconfig-pool-persist ipp.txt

keepalive 10 120
max-clients 10