[vpsFree.cz: community-list] OpenVPN config

Lukáš Němec lu.nemec at gmail.com
Thu Feb 21 16:44:34 CET 2019

Ahoj,

už jsem našel ten iptables, a zdá se že to nějaké pakety natuje, ale klient stále nepingá nikam :/

Chain POSTROUTING (policy ACCEPT 0 packets, 0 bytes)
 pkts bytes target     prot opt in     out     source               destination
13469  842K SNAT       all  --  *      venet0  0.0.0.0/0            0.0.0.0/0            to:37.205.10.108

Díky,
Lukáš