[vpsFree.cz: community-list] OpenVPN config

Jiri Drozd jiri.drozd at sde.cz
Thu Feb 21 14:16:42 CET 2019

Ahoj,

uz nevim podle ceho sem to nastavoval, tady je muj config ktery funguje:

port 1111
proto udp
dev tun
ca /etc/openvpn/full/keys/ca.crt
cert /etc/openvpn/full/keys/server.crt
key /etc/openvpn/full/keys/server.key
dh /etc/openvpn/full/keys/dh2048.pem
topology subnet
server 172.16.123.0 255.255.255.0
ifconfig-pool-persist ipp-full.txt
push "redirect-gateway def1 bypass-dhcp"
push "dhcp-option DNS 8.8.8.8"
keepalive 10 30
tls-auth /etc/openvpn/easy-rsa-full/keys/ta.key 0
cipher AES-256-CBC
comp-lzo
max-clients 100
user nobody
group nogroup
persist-key
persist-tun
status openvpn-full-status.log
verb 3
mute 20
reneg-sec 180

treba mit jeste povoleny forwarding [ https://linuxconfig.org/how-to-turn-on-off-ip-forwarding-in-linux | https://linuxconfig.org/how-to-turn-on-off-ip-forwarding-in-linux ]
a pokud mas zaple iptables tak zkontroluj, ze ti tam ten traffic nic neblokuje (asi nejlepsi nachvilku vypnout firewall uplne)

JDrozd / Buger