[vpsFree.cz: community-list] OpenVPN config

Lukáš Němec lu.nemec at gmail.com
Fri Feb 15 17:29:57 CET 2019

Ahoj,
Snažím se rozjet openvpn jako internet gateway na vpsce. Jel jsem podle návodu na wiki vpsfree ale zdá se zastaralý. Už jsem ve stavu kdy se v pohodě připojím na vps vpn, ale net nefunguje-asi bude špatně ip adresa pro nat v návodu wiki? (https://kb.vpsfree.cz/navody/server/openvpn)

Našel jsem ještě maily z 2017 z tohoto listu ale nevím jestli ta konfigurace bude platit.

Poradíte? Btw configy mám stejné jako v návodu-jel jsem krok za krokem.

Díky,
Lukáš