[vpsFree.cz: community-list] KDE asociace - okular

Stepan Liska stepan at comlinks.cz
Wed Feb 13 13:51:45 CET 2019

Děkuji. Zkusil jsem. Po odebrání asociace zmizely, ale po přidání se
zase objevily. Za přidávání asi může balík mime-support a jeho triggery,
ale předpokládám, že by balík okular musel definovat wildcard (seznam
všeho tam rozhodně není) do mime typů, ale to tam nevidím. Zkoušel jsem
i hledat v souborech mime typů (obráceně), ale všechno co nalézám tak
vypadá jako asociace smysluplná (obrázky, dokumenty), rozhodně je to
vždycky výčet a ne wildcard. A blbiny jako application/octet-stream, kde
je asociován taky, nikde v žádném souboru nenacházím.

Rád nahlásím bug, ale nevím jestli tu nemám něco blbě já, nějaký lokální
override někde u mě v home. Ale nic takového jsem nikde nenašel.

Díky,
Š.

**