[vpsFree.cz: community-list] KDE asociace - okular

Jirka Bourek vpsfree-list at keroub.cz
Wed Feb 13 12:35:52 CET 2019

AFAIK task-kde-desktop můžete v klidu odinstalovat

Neřekl bych, že odstranění a reinstalace toho balíku něčemu pomůže, ale
jestli to chcete zkusit, tak včetně konfigurace ho odeberete pomocí

dpkg --purge --force-depends okular

Reinstalace bude "apt-get -f install" - vzhledem k rozbitým závislostem
od předchozího vám apt nebude fungovat, dokud to neuděláte

Jaké následky tenhle pokus bude mít, to si netroufnu odhadovat, takže na
vlastní nebezpečí :-)