[vpsFree.cz: community-list] KDE asociace - okular

Stepan Liska stepan at comlinks.cz
Wed Feb 13 12:22:52 CET 2019

Ahoj,

strejda Google mi tvrdošíjně nechce odpovědět, tak kdybyste měl někdo
čas a chuť poradit:

Už delší dobu mám v KDE Plasma asociovaný Okular snad úplně  ke každému
MIME typu co je v systému. Nevím teda jestli to je bug nebo feature, ale
je to pěkně otravné. (Debian Buster, balíčky okular,
okular-extra-backends, okular-backend-odp, okular-backend-odt).

Zajímalo by mě, jestli to je standard - má to ještě někdo nebo jenom já?

A pak jestli někdo neví nějaký postup, jak to udělat aby se ta potvora
asociovala jenom s těmi typy na které má opravdu rozumný backend. Chtěl
jsem zkusit balíček odebrat a zase přidat, ale okular je závislost
kde-standard a ten zase task-kde-desktop a nerad bych si odebral celý
desktop co používám. A měnit závislosti task-* na manuální je stejná
pakárna jako rušit ty asociace ručně.

Díky,
Štěpán.