[vpsFree.cz: community-list] mailbox

Ondrej.Flidr Ondrej.Flidr at seznam.cz
Sun Sep 16 23:25:22 CEST 2018

To neni moc realny, provozovat centralni emailovy reseni. Jako nejvetsi
problem vidim, ze kazdy z nas potrebuje nastaveni emailu trochu jinak, at uz
z pohledu black/white listu, z pohledu spravy uzivatelu a domen (nekdo je ma
v MySQL, nekdo v LDAP, nekdo staticky), z pohledu pristupu (POP3 vs. IMAP,
strojovy pristup vs. normalni uzivatele atd.). I kdybychom to orezali na
"nejmensi spolecnou podmnozinu sluzeb", bude s tim strasny mnozstvi prace,
ostatne to vidim u nas na supportu - maily maj druhej nejvyssi pocet
requestu z nasich sluzeb. Takze by to nakonec vedlo k tomu, ze bud bude
potreba clovek, co to bude mit na full time na starost a tedy se musi
zaplatit nebo to pujde do kytek a upravy se budou delat jak bude cas =
nebudou

Obecne VPSFree by melo IMHO poskytovat minimum sluzeb, vsechno ostatni si
clovek, co ma na starost VPS, musi bejt schopnej udelat sam a nebo si na to
nekoho najmout. VPS proste neni sluzba pro kazdeho, neni to managed hosting,
kdo ma roota na VPS musi vedet co dela a proc.

Ondra Flidr

---------- Původní e-mail ----------