[vpsFree.cz: community-list] mailbox

Stepan Liska stepan at comlinks.cz
Mon Sep 17 00:09:21 CEST 2018

Když mluvíš o "nebo si na to někoho najmout", tak mě napadá, že pokud by
se našlo pár lidí co by se byli ochotni nechat najmout, tak můžeme
udělat na wiki adresář těchto "freelancerů", klidně přístupný jen pro
členy. Hlásí se někdo, že má smysl o tom uvažovat? Moje zkušenost ale
je, že nikdo nemá čas, protože je plně zaneprázdněný vlastními projekty.
Lidi nejsou. Ale pokud by tu na fóru bylo aspoň 5 lidí co by si občas
chtěli vzít "melouch", tak proč ne.

Štěpán.