[vpsFree.cz: community-list] mailbox

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Sat Sep 15 01:32:09 CEST 2018

On 2018-09-14 18:53, Jindřich Sadílek wrote:
> Po zkušenostech s hromadným odesíláním jsme přešli na mailchimp
> (_resp. teď něco jiného, protože cena_) a po zkušenostech s
> přijímáním spamu (kdy velký poskytovatel vždy bude mít lepší
> DB spamu) na fastmail.com.
>
> A všechno funguje. Toho času předtím spáleného na zjišťování
> proč něco někam nechodí.... never more
>
> Imo. se to vyplatí pouze těm, kteří jsou profesionálními
> poskytovateli mailu.
>
> JS

Hromadne mailovani s obchodnim charakterem, to se priznam bez muceni,
bych prenechal Mailchimpu taky, jenom abych to nemusel resit.

Ale provozovat mailovy setup pro mensi firmu? Proc ne?

Ja jsem se s Tomasem par let zpatky hostovanim mailu pro firmy zabyval a
pokud v tom prave neni hromadne odesilani (ktere staci zakazat a proste
nepodporovat...), je to vcelku v pohode.

Jedine, co je potreba nejak resit, jsou zavirovane Windows stanice - a
to tady myslim ostatni poradi, jak to resi (tipoval bych minimalne limit
v odeslanych mailech, takze jsme zpatky u ne-hromadnemu-mailovani).