[vpsFree.cz: community-list] mailbox

Jindřich Sadílek jindrich.sadilek at gmail.com
Fri Sep 14 18:53:49 CEST 2018

Po zkušenostech s hromadným odesíláním jsme přešli na mailchimp (*resp.
teď něco jiného, protože cena*) a po zkušenostech s přijímáním spamu
(kdy velký poskytovatel vždy bude mít lepší DB spamu) na fastmail.com.
A všechno funguje. Toho času předtím spáleného na zjišťování proč něco
někam nechodí.... never moreImo. se to vyplatí pouze těm, kteří jsou profesionálními
poskytovateli mailu.
JS

Links:

  1. tel:720%20029%20696