[vpsFree.cz: community-list] mailbox

Martin Koutecký alquaknaa at gmail.com
Fri Sep 14 10:08:09 CEST 2018

Ahoj,
ještě se tu v předchozích diskusích mihly dvě záležitosti:
a) Mail-in-a-box https://mailinabox.email/
b) Mailcow https://mailcow.email/
Nemám zkušenost ani s jedním, ale obecně si kladu stejné otázky jako vy --
jak mít svůj vlastní mail server, umět ho spravovat a nezabít tím strašnou
spoustu času. Je to pro mě ošemetné kvůli tomu, jak kritický a zároven
záludný email je...
Martin