[vpsFree.cz: community-list] Problém se sítí ve Fedo?e 27

sorki srk at 48.io
Thu May 10 11:55:20 CEST 2018

+1 :)

Ono systemd je super vec na aplikacny deployment, desktopy..

Potrebujem bezat sluzbu? ~3 riadky konfiguracie.. par dalsich riadkov a
mam autorestarty, restart pri zmene konfigu a to vsetko cross-distro.

Miesto toho ludia pri potrebe automatickych restartov siahaju po veciach
ako je supervisord.

systemd okrem toho, ze moze za vsetky bugy a pomaly aj zle pocasie casto
naraza aj na problemy pri integracii do distribucii (niekde to chodi
lepsie, niekde horsie..)

V NixOs-e je integracia so systemd dotiahnuta znacne daleko - moznost
definovat/upravovat service/unit files z configu, co nam napriklad
umoznilo jednoducho poupravit openvz-problematicke nastavenia aby
template fungovala

https://github.com/vpsfreecz/build-vpsfree-templates/blob/master/files/configuration.nix#L96

(neskor sme museli dodat zafixovane systemd na verziu 232, co opat riesi
vpsAdminOS, kde narazame na bug s keyringom a systemd 238 :))

srk

On 05/10/2018 10:10 AM, Jiří Eischmann wrote:
> [...]
> volby jde zakázat. Největší a nevyřešený problém je rozbitý keyring
> služeb v OpenVZ, které se tváří, že ho podporuje, ale ve skutečnosti
> nefunguje správně. Ano, mohl bych se na vývojáře systemd zlobit, že tam
> nechtějí dát nějakou chytristiku, která ten keyring i tak vypne, ale
> bylo mi řečeno, že nechtějí opravovat chyby za OpenVZ. Úplně za zlé jim
> to taky nemám. No a pak ten problém teď s NetworkManagerem. To ani
> nevím, jestli s tím vůbec má systemd něco společného.
> Přijde mi, že je dneska hrozně moderní všechno házet na systemd.

>>> systemd-
>>> networkd). Pokud se zamaskuje a místo něj se povolí