[vpsFree.cz: community-list] novy kernel

sorki srk at 48.io
Thu May 10 11:38:15 CEST 2018

Ahoj,

nove jadro aj koli

- hardware supportu (napr. NVMe)

- patchom a backportom ako spominas

- eBPF a BCC https://github.com/iovisor/bcc

- LXC miesto oVZ

- apparmor

- kompatibilita / vykon

Vdaka LXC mame napriklad moznost nested kontajnerov. bcc zase umoznuje
system wide tracing nad eBFP.

Vcera pristal vpsAdminOs na prvej node - bude z nej akysi staging
environment aby sme kus potestovali ako to chodi pod zatazou.

Linux node16.prg 4.14.34 #1-NixOS SMP Thu Apr 12 10:32:27 UTC 2018
x86_64 GNU/Linux

--

srk